חפש בקטלוג

תמיכה

סקופ שמחה להעמיד את ניסיונה לטובת לקוחותיה. מומחי החברה עומדים לרשות ללקוחותיה כדי לסייע להם למצוא פתרונות המותאמים אישית לדרישותיהם המיוחדות, עם מגוון רחב של שירותים, ובכללם:

  • שירותי ניהול ואחסון מלאי - סקופ מציעה ללקוחותיה שירותי outsourcing לניהול ואחסון מלאי באמצעות יכולות האספקה המיידיות של החברה (תוך 24 שעות ללקוח).
     
  • שירותי הדרכה טכנית - סקופ עורכת ימי עיון והדרכות כדי להרחיב את הידע הטכני של לקוחותיה ועובדיה בנושאי התפתחויות בינלאומיות חדשות באיכות ובשימוש בחומרים שונים. הרצאות מפי אנשי מקצוע בעלי שם מישראל ומחו"ל מתקיימות במגוון סוגיות טכניות הקשורות לשימוש בחומרים.
  • שירותי תחזוקה וטיפול בפלב"מ (פסיבציה) - סקופ מייעצת ללקוחות בנוגע לפסיבציה סופית של המוצרים המוגמרים וטיפול לאחר ייצור בפלב"מ. במקרה הצורך, הצוות של סקופ עובד באתר כדי לספק את השירות הטוב ביותר הניתן ללקוח.
     
  • שירותי תמיכה בפרויקטים- סקופ פועלת בשיתוף פעולה צמוד עם חברות הנדסה גדולות ויצרנים מקומיים בפרויקטים מורכבים. תמיכה זו כוללת תכנון, מימון, רכש, שילוח ומגוון פתרונות לוגיסטיים.